05 квітня, 2019

Чисті руки – здоров’я запорука


Нас троє - я, ти і хвороба. Якщо ти будеш зі мною, ми вдвох подужаємо хворобу. Якщо ж ти будеш на боці хвороби, то мені одному з вами двома не впоратись. (Абуль Фарадж)







7 квітня – відзначається Всесвітній день Здоров'я. Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації.
У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я в бібліотеці-філії № 5 читачам було запропоновано інформ-бюро  біля виставки «Чисті руки – здоров’я запорука».
Всі видання  книжкової виставки спрямовані на  охорону здоров’я, пропаганду здорового способу життя, безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості. Тож, пропонуємо Вам скористатися підібраними інформаційними та просвітницькими матеріалами, які навчать Вас дбати про своє здоров’я, допоможуть зберегти його та навчать здоровому способу життя.