14 квітня, 2017

Ми обираємо здоров'я!


            7 квітня відзначається Всесвітній день здоров`я. Саме цього дня було створено Всесвітню організацію охорони здоров`я (ВООЗ). З`явившись в 1948 році, ця організація об`єднала у своїх рядах представників 191 держави світу. Вперше святкування Всесвітнього дня здоров`я відбулося в 1950 році.
           У цей день у бібліотеці- філії № 5 відбулася година здоров’я «Ми  обираємо здоров’я».
          Участь у заході взяли  учні ОПЛ.
          Ведуча Воробйова Н.В.  розповіла про важливість збереження здоров`я та необхідність його збереження незалежно від віку.
        Присутні активно спілкувалися з бібліотекарем, задавали запитання, обговорювали певні ситуації тощо.

        Усі бажаючі мали змогу ознайомитися з викладкою літератури «Здоров`я – криниця сили і краси»,  де були представлені книги, брошури, буклети, періодичні видання.